برخورد قطار با دختر ۱۷ ساله+ جزییات تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳) محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد عمل جراحی خارج‌کردن ساچمه از مغز مامور نیروی انتظامی با موفقیت انجام شد دستگیری شرور عربده کش در خیابان پاسداران (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازداشت ۷ متهم در خصوص گروگان‌گیری ۱۴ میلیاردتومانی | آدم‌ربایان جسد مقتول را مثله کردند! کدام غذاها عامل اضطراب هستند؟ رفع توقیف هشت هزار خودرو متخلف در زمینه کشف حجاب سلاخی زن و مرد جوان مقابل چشمان فرزند سه ساله به دست مرد همسایه (۲ تیر ۱۴۰۳) سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت تنور داغ خرید در صفحات اینستاگرامی استاد دانشگاهی که تبدیل به سارق معتاد شد! قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی شد| دستگیری ۱۱ متهم (۲ تیر ۱۴۰۳) با این کار‌ها صد سال عمر کنید اگر تنها زندگی می‌کنید مراقب این چند مورد باشید کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ فرمانده مرزبانی انتظامی از پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی خبرداد
سرخط خبرها

شرایط و جزئیات نقل و انتقال فرهنگیان اعلام شد | ثبت‌نام در سامانه profile.medu.ir

  • کد خبر: ۱۰۶۴۵۱
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
شرایط و جزئیات نقل و انتقال فرهنگیان اعلام شد | ثبت‌نام در سامانه profile.medu.ir
مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش شرایط و ضوابط نقل و انتقال دائم و موقت برون و درون استانی را اعلام کرد و گفت: ثبت نام فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال از ۱۰ اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، افشار آزادی با بیان این مطلب گفت: فرایند نقل و انتقال برون و درون استانی سال تحصیلی آتی به صورت هماهنگ یک مرحله‌ای و پردازش نرم افزاری با توجه به لیست فضلی امتیاز تایید شده متقاضیان و براساس جداول تراز نیروی انسانی ادارات (به تفکیک اداره /گروه رشته / جنسیت) از ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه  ثبت درخواست، تکمیل فرم امتیازبندی و بارگذاری مدارک از طریق سامانه پروفایل کارکنان به آدرس profile.medu.ir از۱۰ اردیبهشت تا ۷ خردادماه خواهد بود؛ گفت:  بررسی درخواست‌ها وتایید فرم امتیازبندی متقاضیان توسط ادارات مبدا در سامانه جامع منابع انسانی به آدرس hrm.medu.ir از ۸ تا ۲۸ خردادماه انجام می‌شود.

آزادی ادامه داد: همچنین پردازش نرم افزاری درخواست‌ها بر اساس جداول تراز نیروی انسانی از ۲۹ خرداد تا ۵ تیرماه و زمان اعلام نتایج نیز ۶ تیرماه می‌باشد.

وی در ادامه به ضوابط و مقررات ثبت درخواست انتقال نیز اشاره کرد و حداقل سنوات متقاضیان انتقال موقت و دائم درون استانی را ۱۰ سال و سنوات خدمت برای انتقال موقت برون استانی ۱۰ سال و برای انتقال دائم برون استانی ۱۵ سال عنوان کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ملاک محاسبه سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در آموزش و پرورش، سوابق مندرج در حکم کارگزینی یا قرارداد تا تاریخ۳۱ شهریور ۱۴۰۱می‌باشد؛ گفت: مدت سوابق خدمت به صورت حق التدریس، نهضت سوادآموزی، ماموریت به سایر دستگاهها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین و ... به عنوان سابقه خدمت برای انتقال محسوب نخواهد شد و  نوع انتقال نیرو‌های قرارداد کار معین در صورت موافقت، صرفا به صورت دائم (به استثنای مقصد کلانشهر) خواهد بود. به منظور تامین اعتبار پرداخت حقوق آنان، فهرست افراد انتقال یافته به ادارات بودجه استان مقصد ارسال شود.

 آزادی در پایان تاکید کرد: ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیاز بندی براساس راهنمای تعبیه شده در سامانه پروفایل کارکنان به آدرس profile.medu.ir ‌می‌باشد و هرگونه ثبت درخواست خارج از سامانه و یا پس از مهلت تعیین شده قابل پذیرش و اقدام نخواهد بود.

لازم به ذکر است در صورت هرگونه تغییر در فرایند انجام نقل و انتقال موقت و دائم درون و برون استانی از سوی وزارت آموزش و پرورش از طریق همین پورتال اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: آموزش‌وپرورش

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->